automobily atd.


Kontrola a diakdostika Bosch L jetronic

Emise se seřizují na tělese L klapky.

Volnoběh: Šroubem na tělese škrtící klapky

Tlak paliva: Stejné jako K-Jetronic

Kontrola snímačů škrticí klapky: Ohm metrem

Volnoběh: spínač volnoběhu= 0 ohmu, spínač plného zatížení = nekonečno ohmů

Plný plyn: Spínač volnoběhu = nekonečno ohmu, spínač plného zatížení = 0 ohmu

Studený start = K Jetronic- měří se teplota motoru a čas rozepnutí spínače.

Potenciometr L klapky: Měří se závislost otevření- odpor, porovná se z dilenskou tabulkou.

NTC: Měří se při zahříváni motoru závislost, teplota, motor- porovnává se z dilenskou tabulkou.

LH: Kontrola váhy vzduchu se provádí přes chybovou pamětˇ.

Kontrola vstřikovačů: Vynutí se kontroluje ohmmetrem- příliš malý odpor = skrad vynutí, velký odpor = přerušené vynutí.

Tvar paprsků: (musí být kužel), těsnost = odkap.