automobily atd.
Kontrola a diakdostika Bosch L jetronic
Emise se seřizují na tělese L klapky.
Volnoběh: Šroubem na tělese škrtící klapky
Tlak paliva: Stejné jako K-Jetronic
Kontrola snímačů škrticí klapky: Ohm metrem
Volnoběh: spínač volnoběhu= 0 ohmu, spínač plného zatížení = nekonečno ohmů
Plný plyn: Spínač volnoběhu = nekonečno ohmu, spínač plného zatížení = 0 ohmu
Studený start = K Jetronic- měří se teplota motoru a čas rozepnutí spínače.
Potenciometr L klapky: Měří se závislost otevření- odpor, porovná se z dilenskou tabulkou.
NTC: Měří se při zahříváni motoru závislost, teplota, motor- porovnává se z dilenskou tabulkou.
LH: Kontrola váhy vzduchu se provádí přes chybovou pamětˇ.
Kontrola vstřikovačů: Vynutí se kontroluje ohmmetrem- příliš malý odpor = skrad vynutí, velký odpor = přerušené vynutí.
Tvar paprsků: (musí být kužel), těsnost = odkap.